Приветствую Вас Гость | RSS

Богдан НЕФЁДОВ  Кондратовская школа

Четверг, 28.03.2024, 21:05
Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 16
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 »

III. Домашнє завдання 
Для всіх: доповнити сторінкою «Індійський танець і китайська опера як невід’ємні складові культури Сходу» власний Інтернет-сайт (на сторінці "Художня культура" власного сайту розмістити посилання "Урок 11" на виконане домашнє завдання) . 
Індивідуальне: підготувати на власному Інтернет-сайті інформаційні сторінки про творчість Луї Армстронга, Елвіса Преслі, Білла Хейлі, Мадонни, Май¬кла Джексона, Вітні Х’юстон (на вибір) Посилання на сторінки розмістити у коментарях до уроку.

Мои файлы | Просмотров: 438 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 15.05.2014 | Комментарии (0)

VII. Домашнє завдання 
Для всіх: 
1) Створити на власному Інтернет-сайті тематичну сторінку «Петербурзька та Московська балетні школи»; 
>
2) доповнити власний сайт сторінкою «Російський балет як невід’ємна складова світової культурної спадщини». Посилання на створені сторінки розмістити у коментарях до уроку 
Індивідуальне (для учнів із високим рівнем навчальних досягнень ): учитель призначає «мистецтвознавців» і «тележурналістів» (учні готують інформацію про історію кінематографа Франції та США, жанри американського кіно, Каннський кінофестиваль, кінопремію «Оскар») та «телеведучого» (1 учень). 
Групове (парне): решта учнів класу — «фанати кіно» — об’єднується у кілька груп (пар) та готують сценарій уроку-телепередачі «Дивовижний світ кінематографа» й довідкову інформацію про життєвий та творчий шлях Ж.-П. Жене, Ж. Філіпа, Ж. Маре, Л. Бессона, Ч. Чапліна, Ф. Копполи, М. Скорсезе.

Мои файлы | Просмотров: 479 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 15.05.2014 | Комментарии (0)

VII. Домашнє завдання 
Для всіх: 
1) доповнити власний Інтернет-сайт тематичною сторінкою «Культурна спадщина народів світу» (тема: «Взаємозбагачення культур різних країн та народів світу») Посилання на сторінку розмістити у коментарях до уроку. 
2) підготуватися до уроку узагальнення знань за матеріалом вивченого курсу «Зарубіжна художня культура». Підготувати до презентації створений протягом навчального курсу власний Інтернет-ресурс. Посилання на ресурс розмістити у коментарях до уроку

Мои файлы | Просмотров: 380 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 15.05.2014 | Комментарии (0)

VII. Домашнє завдання 
Для всіх: доповнити сторінкою «Кінематограф Франції та США: минуле й сьогодення» на власному Інтернет-сайті. Посилання на сторінку розмістити у коментарях до уроку; підготуватися до дискусії на тему «Закон культурного плюралізму»

Мои файлы | Просмотров: 685 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 15.05.2014 | Комментарии (0)

Домашнє завдання 
Для всіх: доповнити сторінкою «Театр Японії: від найдавніших часів до сьогодні» власний Інтернет-сайт. Посилання на сторінку розмістити у коментарях до уроку. 
Індивідуальне: створити на власному сайті інформаційну сторінку про життєвий та творчий шлях (за власним вибором) П. Чайковського, І. Стравінського, Д. Шостаковича, С. Прокоф’єва, А. Хачатуряна, А. Павлової, В. Ніжинського, Г. Уланової, М. Плісецької, Р. Нурієва. Посилання на створену сторінку розмістити у коментарях до уроку.

Мои файлы | Просмотров: 373 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 12.05.2014 | Комментарии (0)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Для всіх:
1) У коментарях до уроку написати міні-твір на одну із тем (на вибір): «Віденський вальс — найкраща музика для романтичного побачення»; «Найголовніше у творах музичного мистецтва — це почуття»;
«Як твори одного із найвидатніших композиторів- романтиків уплинули на моє життя»;
2) Дати відповіді на питання (у коментарях до уроку):
♦ Сьогодні на уроці я дізнався...
♦ Раніше я помилково вважав, що...
♦ Мені було цікаво дізнатися про...

2) Доповнити власну Інтернет-сторінку «Музичне мистецтво Європи». URL-посилання на сторінку розмістити у коментарях до уроку

Мои файлы | Просмотров: 387 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 12.05.2014 | Комментарии (0)

Яка музика подобається вам? Чому?  
Оберіть вірну відповідь: 
Меланхолійна пісня-«скарга», пісня-«протест»: 
а) шансон; 
б) блюз; 
в) свінг. 
♦ Стиль фортепіанної гри, для якого є характерним «рваний 
ритм», попередник джазу: 
а) регтайм; 
б) мініатюра; 
в)рондо. 
♦ Зміщення акценту із сильної долі на слабку: 
а)речитатив; 
б) ритм; 
в) синкопа.
Мои файлы | Просмотров: 1082 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 17.04.2014 | Комментарии (0)

я всіх: 

1. У коментарях до уроку дати відповіді на питання: 
♦ У чому полягає ставлення японців до природи? 
♦ На яких філософських засадах засновано мистецтво ікебани? 
♦ У чому полягає філософія чайної церемонії? 
2. Створити Інтернет-сторінку «Паркова культура Заходу та Сходу». URL-посилання на сторінку розмістити у коментарях до уроку. 

Індивідуальне (для учнів із достатнім та високим рівнями навчальних досягнень) підготувати (за вибором) повідомлення на власній Інтернет-сторінці про життєвий та творчий шлях В. А. Моцарта, И. Гайдна, JI. ван Бетховена, Ф. Шопена, Ф. Ліста, Й. Штрауса, Р. Шумана, Г. Монтегюса, Е. Піаф, Ш. Азнавура, Джо Дассена, П. Каас. URL-посилання на сторінку розмістити у коментарях до уроку
Мои файлы | Просмотров: 414 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 13.03.2014 | Комментарии (1)

Домашнє завдання 
Для всіх: 
1. У коментарях до уроку дати відповіді на питання: 
- Особливостями орнаменту країн Близького Сходу є... 
♦ Поряд із геометричними візерунками й написами набувають 
широкого застосування... 
♦ Як «музика для очей» орнамент слугував художникам... 
2. На доступному Інтернет-ресурсі (можливо на персональній сторінці соціальної мережі) оформити Інтернет-сторінку «Декоративно-прикладне мистецтво народів Близького Сходу» альбому «Культурна спадщина народів світу». Гіперпосилання на створену сторінку розмістити у коментарях до уроку.
Мои файлы | Просмотров: 580 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 13.03.2014 | Комментарии (1)

ДОМАШНЕЕ ЗАДАНИЕ. 
 В комментариях к уроку дайте ответы на вопросы: 
 I ? В чём особенности буддийской архитектуры? 
- Почему архитектуру называют «каменной летописью столетий»? 
 Сравните «ярусный стиль» дальневосточной архитектуры с особенностями арабо-мусульманского зодчества. 
o Создайте карту «Архитектурные жемчужины мира», нанесите на неё иллю¬страции (фото, рисунки) памятников разных культурных регионов. 
o Создайте проект современного дворца торжественных событий в стиле «эклектика», соединив стилизованные элементы разных архитектурных стилей.
Мои файлы | Просмотров: 487 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 13.03.2014 | Комментарии (0)

1-10 11-16