Приветствую Вас Гость | RSS

Богдан НЕФЁДОВ  Кондратовская школа

Пятница, 19.04.2024, 13:10
Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 16
Показано материалов: 11-16
Страницы: « 1 2

Домашнє завдання (ВИКОНУЄТЬСЯ У КОМЕНТАРЯХ ДО УРОКУ) 
Оберіть собі відповідну групу і у коментарях до уроку дайте відповіді на питання. 
Для всіх (групова робота). Учні класу об'єднуються у 5 груп. Кожна група має підготувати повідомлення: 
група 1-ша «Історики» — загальна характеристика епохи Відродження; 
група 2-га «Біографи Леонардо да Вінчі» — життєвий та творчий шлях Леонардо да Вінчі; 
група 3-тя «Знавці творчості Леонардо да Вінчі» — найви- датніші твори Леонардо да Вінчі («Мадонна у скелях» («Мадонна у гроті»), «МонаЛіза» («Джоконда»), «Тайна вечеря»); 
група 4-та «Біографи Рафаеля Санті» — життєвий та творчий шлях Рафаеля Санті; 
група 5-та «Знавці творчості Рафаеля Санті» — найвидат- ніші твори Рафаеля Санті («Сікстинська Мадонна», «Прекрасна садівниця», «Афінськашкола»). 
Індивідуальне : продовжити оформлення альбому «Культурна спадщина народів світу», доповнивши його сторінками «Антична скульптура», «Скульптури Мікеланджело Буонарроті — утілене відчуття форми».
Мои файлы | Просмотров: 402 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 13.03.2014 | Комментарии (0)

Домашнє завдання 
Для всіх: продовжити оформлення альбому «Культурна спадщина народів світу», доповнивши його сторінками «Творчість Леонардо да Вінчі» та «Творчість Рафаеля Санті». 
Підготувати повідомлення про творчість Ель Ґреко, Дієґо Веласкеса, Франсіско Гойї, Сальвадора Далі. 
ПИСЬМОВО: 
У КОМЕНТАРЯХ ДО УРОКУ ДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ОДНЕ З ПИТАНЬ (за вибором) 
1."У чому полягає світове значення творчості Леонардо да Вінчі" 
2. У чому полягає світове значення творчості Рафаеля?
Мои файлы | Просмотров: 791 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 06.03.2014 | Комментарии (1)

 Домашнє завдання 
У КОМЕНТАРЯХ ДО УРОКУ проаналізувати (на вибір) один із живописних творів Сальвадора Далі, Дієґо Веласкеса, Ель Ґреко та Франсіско Гойї; 
Запитання на допомогу під час аналізу живописних творів 
♦ Що зображено на картині? 
♦ Коли й ким написано картину? 
♦ У якому стилі (жанрі) створено живописний твір? 
♦ Яке враження та відчуття викликає картина у глядача? 
♦ Який настрій намагається передати автор живописного твору? 
♦ Як впливає використання певної колірної гами на виникнення емоційних відчуттів та вражень? 
♦ Виокремте головне із побаченого на картині. Спробуйте пояснити, чому саме це здається вам головним. Якими засобами художник виділяє головне? 
♦ Який колорит притаманний твору живопису? 
♦ Спробуйте розкрити сюжет картини та здійснити за нею подорож. 
♦ Чи має твір символічний сюжет? 
♦ Як називається твір і чи відповідає його назва сюжету та символіці твору? 
♦ Що хотів повідомити людям автор твору? 
♦ Чи мають символічний характер композиція твору та її основні елементи: горизонталь, вертикаль, діагональ, коло, овал, куб?
Мои файлы | Просмотров: 382 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 06.03.2014 | Комментарии (1)

УРОК 7 Китайский ЖивописКитайская культура - одна из древнейших. Она зародилась за несколько тысячелетий до нашей эры и с тех пор развивалась непрерывно вплоть до современности на единой территории. Бесчисленные набеги кочевников, жестокие и кровавые междоусобные войны, иноземные завоевания многократно разоряли и опустошали страну. Пожары не раз выжигали цветущие города, легкие деревянные постройки разрушались дотла, уничтожались ценные свитки живописи, ревниво хранившиеся в древних музеях и частных собраниях. Однако величие китайской культуры появлялось в том, что она продолжала существовать и противостоять всем потрясениям как единый прочный массив. Ни одно из племён завоевателей не смогло противостоять свою культуру китайской. Все эти племена, завоевав страну, утрачивали свой родной язык, свою письменность, целиком попадая под воздействие Китая. Города восстанавливались по прежним чертежам и в тех же традициях, и, как только наступало время передышки,
Мои файлы | Просмотров: 506 | Загрузок: 27 | Добавил: Худкультура | Дата: 04.03.2014 | Комментарии (2)

урок 6 Зараз помандруємо до Росії першої половини XIX ст. Для російського образотворчого мистецтва були характерні романтизм і реалізм. Однак офіційно визнаним методом був класицизм. Академія мистецтв стала консервативною і відсталою установою, перешкоджала будь-яким спробам свободи творчості. Вона вимагала суворо йти за канонами класицизму, заохочувала написання картин на біблійні та міфологічні сюжети. Молодих талановитих російських художників не задовольняли рамки академізму. Тому вони частіше зверталися до портретного жанру. 
Мои файлы | Просмотров: 1336 | Загрузок: 42 | Добавил: Худкультура | Дата: 04.03.2014 | Комментарии (1)

урок 5 
Серед перших самостійних творів Сурикова - «Ранок стрілецької страти», 1878-1881. Суриков наважився звернутися до історичних подій кінця 17 століття. Розгніваний молодий цар Петро І поспіхом повернувся в Москву через звістку про повстання дежавних стрілецьких полків. Петро замолоду знав про нещадну поведінку бунтівників і на цей раз був вкрай нещадним до повсталих, що порушили державну присягу. ( Оскаженілий Петро сам рубатиме голови повсталих вояків. Він вимагав негайної покори і відданості собі і від боярського оточення, і від нових вельмож, набраних з талановитих слуг. Діяльно демонстрував свою відданість вчинкам царя і молодий Меншиков Олександр Данилович, що теж завзято рубав чужі голови ). Суриков не хотів лякати глядачів сценами самої жорстокої страти, а зупинився на самому її початку, на ранку. На покараня ведуть лише першого стрільця.
Мои файлы | Просмотров: 433 | Загрузок: 0 | Добавил: Худкультура | Дата: 27.02.2014 | Комментарии (0)

1-10 11-16